KošíkKošík je prázdný
Lupa

Jak objednávat na e-shopu byluci.cz

Jak objednávat na e-shopu byluci.cz

Objednávání na našem e-shopu může být pro někoho trochu nezvyklé – většina e-shopů nabízí již hotové produkty, které jenom vložíte do košíku a máte hotovo. My však nabízíme výrobky šité na zakázku a s tím se pojí na první pohled možná trochu složitější proces objednávání. V tomto obsáhlém článku se vám pokusím shrnout ty nejdůležitější informace a poskytnout vám na jednom místě užitečné odkazy. Pojďme si tedy nyní společně vše ujasnit. :-)

 

VE ZKRATCE

Nemáte moc času? Tady máte stručný souhrn toho, co dále v článku rozebíráme do posledního detailu. :-)

1) Čtěte. Pročtěte si pečlivě vše, na co se na našem e-shopu dá proklikat – od popisu produktů přes obchodní podmínky až po náš blog. Snažíme se mít na webu dostupné všechny důležité informace, abyste věděli, jak to u nás funguje. Když budete pozorně číst, nepřekvapí vás například to, že používáme především bílé nitě nebo že se na zakázkovou výrobu nevztahuje nárok na odstoupení od smlouvy. 

2) Nebojte se objednávky. Možná se to na první pohled zdá, ale není to vlastně nic složitého – e-shop vás provede objednávkou krok po kroku, stačí tedy vyplnit vše, co od vás potřebujeme vědět, a zbytek už je na nás. Zadávání údajů, vyplňování slevových kódů apod. funguje v podstatě stejně, jako na jiných e-shopech. :-)

Pokud máte nějaké otázky nebo byste rádi něco nestandardního, před vytvořením objednávky nám prosím napište, abychom spolu mohli probrat všechny možnosti a zodpovědět všechny vaše otázky. :-)

Pokud si s našimi konfigurátory nevíte rady, vemte si na pomoc náš videonávod.

3) Po vytvoření objednávky nezapomeňte zkontrolovat, zda vám na e-mail dorazilo potvrzení objednávky z naší strany. Zkontrolujte také, zda jsou v potvrzení všechny vaše údaje uvedeny správně a že i zadání objednaných produktů odpovídá vašemu přání. Poté prosíme kontrolujte e-mail pravidelně. Vzhledem k povaze naší výroby může být naše komunikace docela intenzivní a bude skvělé, pokud budete moci rychle reagovat na naše případné doplňující otázky. 

 

Čtete rádi? Super! Tak jedeme dál. :-) 

DO DETAILU

NEŽ SE PUSTÍTE DO VÝBĚRU

Doporučujeme pečlivě pročíst všechny informace, které máme na webu zveřejněné. Ano, možná se to zdá být zdlouhavé, ale trpělivost růže přináší a je důležité seznámit se se všemi náležitostmi, které k naší výrobě patří.

Především doporučujeme pročíst:

obchodní podmínky (hlavně body „3. Uzavření kupní smlouvy“, „5. Odstoupení od kupní smlouvy“ a „6. Přeprava a dodání zboží“, kde najdete aktuální dodací lhůtu, kterou se při zpracovávání vaší objednávky budeme řídit),

informace o reklamacích a vrácení zboží,

 informace o dopravě, platbě a balném

• popisy produktů, o které máte zájem

informace o jednotlivých materiálech, abyste věděli, jaký materiál je nejvhodnější zvolit vzhledem k vašim individuálním přáním a potřebám,

návod, jak prát naše výrobky a obecné tipy k praní 

informace o nadstandardních a doplňkových službách jako je zaslání vzorků domů, expresní dodání, vyprání látek před ušitím výrobků či rozdělená platba (platba částečně předem a částečně na dobírku),

nejčastější otázky a odpovědi.

 

Co důležitého by vám nemělo uniknout?

• Základní ceny uvedené v přehledu výrobků nejsou konečné – ceny u všech výrobků na míru se mění na základě konfigurace (toho, jaké materiály na daný výrobek zvolíte, zda k výrobku chcete nějaké doplňky, vyšití jména apod.) – jakmile při konfiguraci provedete nějakou změnu (např. změníte vybraný materiál), zobrazí se Vám přímo u produktu aktuální cena. V košíku pak lze zadat také slevové kódy, případně i dárkové poukazy.

 Produktové fotografie „produktů na míru“ nezobrazují konečný vzhled vámi objednávaného produktu; jsou pouze informačního charakteru a konečný vzhled volí zákazník prostřednictvím konfigurace.

 Na zakázkovou výrobu se ze zákona nevztahuje nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od doručení.

 Šijeme pouze bílou nití.

 Fotky (ať už ve vzorníku, v sekci inspirace nebo na našich sociálních sítích) nemusí 100% odpovídat realitě – mohou se lehce lišit barvy (to je způsobeno nastavením monitoru, rozdílnými šaržemi látek ale třeba také světlem, na kterém byla fotka focena). Ve vzorníku však nově u jednobarevných látek najdete odkaz na internetový vzorník Pantone. Tento odkaz vás přesměruje na odstín, který se nejvíce podobá aktuální šarži vybrané látky, kterou máme skladem. Berte však prosím na vědomí, že i zobrazování vzorníku Pantone může být ovlivněno nastavením monitoru! Odpadá však zkreslení barev vyfocením. :-) Ve vzorníku stačí rozkliknout jednobarevnou látku, která se vám zamlouvá, a v jejím popisku pak najdete daný odkaz.

• Doporučujeme objednat celou výbavičku najednou. Pokud plánujete objednávat navíckrát, berte prosím na vědomí, že výrobky z dalších objednávek mohou být ušity z jiné šarže látky a mohou se tedy lišit odstínem, příp. již později látku nemusíme mít k dispozici. 

 Barvy mohou na různých materiálech vypadat odlišně (jinak může vypadat mentolová na bavlněném plátně a jinak na minky; to je způsobeno například odlišným dodavatelem) → doporučujeme objednat si domů vzorník látek, abyste měli o jednotlivých materiálech a barvách lepší představu.

Uvedené rozměry výrobků jsou přibližné; jelikož se jedná o ruční, nikoliv automatickou strojovou práci, mohou se rozměry drobně lišit oproti rozměrům uvedeným na e-shopu.

 Látky mohou pouštět barvy. Dbejte tedy zvýšené opatrnosti při praní a dodržujte doporučené postupy. Situaci vám může usnadnit, pokud už při výběru látek na výbavičku budete výrobky konfigurovat tak, aby bylo možné prát jednotlivé barvy odděleně (např. namísto toho, aby byl každý výrobek šitý ze dvou látek můžete každý výrobek nechat ušít z jedné látky a kombinovat kompletní sadu tímto způsobem). 

 Po vytvoření objednávky doporučujeme pravidelně kontrolovat e-mailovou schránku; vzhledem k povaze naší výroby se občas může stát, že si budeme potřebovat ujasnit nějaké požadavky a podobně; pokud bude e-mailovou schránku pravidelně kontrolovat, budeme moci vaši objednávku vyřídit rychleji. :-)

 Jakmile objednávku uhradíte, považujeme ji za správnou a úplnou; jestliže při objednávání například chybně zadáte vybrané látky, nepřechází již vina za chybné ušití na nás. I když na nás některé kombinace mohou působit zvláštně, každý zákazník má jiný vkus a proto do výběru materiálů v průběhu výroby již nezasahujeme. Pokud si tedy něčím nejste jistí nebo jste si všimli chyby v objednávce, kontaktujte nás prosím co nejdříve.

 

VYTVÁŘENÍ OBJEDNÁVKY

Nyní, když máte všechno pročteno, se můžete vrhnout do výběru a objednávání výrobků! Nyní vám objednávání popíšeme krok po kroku! 

TIP: Pusťte si videonávod pro práci s konfigurátorem!

 

1) Otevřete výrobek, o který máte zájem.

 

2) Pečlivě si pročtěte jeho popis.

V popisu najdete parametry výrobku ale i další informace jako třeba to, k čemu výrobek slouží, doporučení k volbě velikosti a podobně.

 

3) Ptejte se.

Pokud vám něco není jasné nebo vám u výrobku nějaké informace chybí, kontaktujte nás ještě před vytvořením objednávky. Po vytvoření a zaplacení již v objednávce nelze dělat úpravy, je proto lepší, když vám vše zodpovíme předem. V pracovní dny jsme k dispozici na mnoha kanálech (viz závěr článku) a odpovídáme většinou nejpozději druhý pracovní den (pokud napíšete dopoledne, odpovídáme většinou do hodiny).

 

4) Chcete individuální úpravu? Dejte nám o tom vědět. :-)

Pokud vám na výrobku něco nevyhovuje a potřebovali byste individuální úpravu (změnu rozměrů apod.), napište nám. Prokonzultujeme s vámi naše aktuální možnosti a případně se domluvíme na dalším postupu. :-)

 

5) Začněte konfigurovat.

Pokud vám je vše jasné a parametry výrobku vám vyhovují, můžete se pustit do konfigurování. :-) E-shop vás navede – v jednotlivých krocích zadáte všechny informace, které od vás potřebujeme znát, ať už se jedná o vybrané materiály, velikost nebo třeba zda si přejete na výrobek vyšít jméno. U výběru materiálu prosím dbejte na popis jednotlivých kolonek (např. „Vnitřní“ a „Vnější“), které nám říkají, jak máme výrobek ušít. TIP: V případě označení „Materiál“ a „Materiál 2“ pořadí látek není důležité, nemusíte si s tím tedy lámat hlavu. :-)

Do poznámky nám pak můžete napsat nějaké své další přání, jako třeba jaký tvar má mít dekorační polštářek.

Pokud nám do poznámky zadáte nějaký složitější požadavek, například změnu rozměrů, může se stát, že Vás budeme kontaktovat s žádostí o úhradu doplatku nebo s odpovědí, že takový požadavek není momentálně v našich silách splnit. Budeme však raději, pokud se na nás v případě jakýchkoliv „atypických“ požadavků obrátíte ještě před tím, než objednávku vytvoříte. Následné zpracovávání pak bude mnohem jednodušší pro obě strany. 

V případě, že máte zájem o objednání výrobků označených „ihned k odběru“ stačí jenom vložit produkt do košíku. :-) 

 

6) Vložte produkt do košíku.

Jakmile budete mít produkt nakonfigurovaný podle vašich představ, přidejte ho do košíku. Poté můžete pokračovat buď výběrem dalších produktů nebo můžete přejít do košíku a dokončit objednávku. 

POZOR: Pokud produkt nevložíte do košíku a přejdete na jinou stránku, konfigurace se vymaže. 

 

7) Zadejte slevový kód a zvolte doplňkové služby.

Jakmile máte v košíku vše potřebné, můžete zadat slevový kód či kód dárkového poukazu (máte-li k dispozici) a zvolit doplňkové služby, např. expresní dodání. 

Slevové kódy ani dárkové poukazy nelze uplatňovat zpětně u již vytvořených objednávek, jestliže tedy nějaký kód máte, nezapomeňte ho při objednávání zadat. :-)

DŮLEŽITÉ: Po zadání kódu do odpovídající kolonky klikněte na OK. Jestliže zadání kódu proběhne úspěšně, objeví se potvrzující text. Bez potvrzení tlačítkem OK nebude kód v objednávce uplatněn. 

 

8) Zadejte své údaje.

Jste-li s podobou objednávky spokojeni, přejděte do dalšího kroku a vyplňte své dodací, popř. i fakturační údaje. Pro nákup na našem e-shopu nemusíte být registrovaní, pokud tedy nemáte svůj uživatelský účet, kolonky v sekci „Přihlásit“ vynechejte, a jestli si nepřejete účet vytvářet, nezapomeňte okénko „Chci se zároveň registrovat“ nechat prázdné. 

V dalším kroku zvolte požadovaný typ platby a dopravy.

 

9) Dokončete objednávku.

V posledním kroku důkladně zkontrolujte celou objednávku a také svoje údaje (především e-mailovou adresu). Až budete mít zkontrolováno, odsouhlaste obchodní podmínky a klikněte na „Potvrdit objednávku“. Tadá, máte hotovo! :-) Ani to nebolelo, že ne? Teď už stačí jenom uhradit a zbytek je na nás. :-)

 

PO OBJEDNÁNÍ

• Zkontrolujte, zda vám na e-mail bylo doručeno potvrzení o přijetí objednávky (příp. prohledejte také složky Spam a Hromadné). Mělo by Vám být doručeno okamžitě či do několika minut. Pokud potvrzení nebude doručeno ani do půl hodiny, prosím, kontaktujte nás (především, pokud jste u objednávky zvolili platbu kartou). Zkontrolujeme, zda nám objednávka byla doručena a případně vám potvrzení odešleme znovu. :-) 

Nezapomeňte pravidelně kontrolovat svůj e-mail. Budeme vás v něm informovat o uzavření kupní smlouvy z naší strany, o průběhu vaší objednávky a v případě potřeby se s vámi spojíme, abychom doladili nejasné detaily apod. 

• Při doručování balíku zkontrolujte, zda je balík v pořádku. POŠKOZENÉ BALÍKY NEPŘEBÍREJTE! Ve chvíli, kdy přeberete poškozený balík, ztrácíte nárok na reklamaci přepravy, za kterou my neodpovídáme. Jestliže je balík poškozený, řekněte kurýrovi, že ho nechcete převzít a že chcete, aby vám dál pokyny, jak můžete při reklamaci postupovat. Můžete napsat také nám a my se pokusíme vám s reklamací co nejvíce pomoci a zajistit co nejdřívější kontrolu dodání zásilky k vám. 

Až vám výrobky budou doručeny, zkontrolujte, zda vše bylo ušito v pořádku, abychom mohli v případě potřeby co nejdříve začít řešit reklamaci. Je vhodné vše zkontrolovat ještě před prvním vypráním.

 

Chybí podle vás v tomto článku něco důležitého? Potřebujete s něčím poradit? Nebo snad máte podnět, jak zlepšit naše služby?

Kontaktovat nás můžete na FacebookuInstagramu, e-mailu info@byluci.cz, přes rychlou poptávku nebo na telefonním čísle +420 739 271 555.

 

Aktualizováno 19. 7. 2021