KošíkKošík je prázdný
Lupa

Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Abyste mohli na našem e-shopu pohodlně nakupovat, sepsali jsme pro vás přehled nejčastějších otázek a odpovědí. ♥

 

Máte ceník?

Veškeré naše ceny naleznete na eshopu www.byluci.cz.

Stačí využít náš konfigurátor. Vyberte produkt, o který máte zájem, a nakonfigurujte si ho dle svého – velikost, látky, doplňky, vyšití jména... Vždy, když provedete nějakou změnu, e-shop vám ukáže aktuální cenu. :-)

Kompletní ceník s vypsanými hotovými cenami ale bohužel nemáme. Vzhledem k tomu, že na našem webu můžete vytvořit přes 40 000 kombinací (a to nepočítám možnost přidání doplňků jako jsou volánky, kožešinky...), je značně rychlejší si finální produkt nakonfigurovat na webu, než hledat cenu v „kapesním vydání“ ceníku, který by mohl vypadat třeba takhle. ↓ :-)

 

Kde najdu aktuální vzorník?

Tady. :-) 

 

Jaká je dodací lhůta?

Aktuálně 4 týdny od přijetí platby.

Nabízíme ale také expresní dodání. Za příplatek 25 % z ceny výrobků na míru vám odešleme balík do 5 pracovních dní od přijetí platby. Tuto možnost můžete zaškrtnout při objednávání v Košíku, cena vám bude navýšena automaticky. Ale pozor, tato doba dodání nezahrnuje přepravu ze strany dopravce. :-)

Před vytvořením objednávky prosím VŽDY zkontrolujte aktuální dobu dodání v našich obchodních podmínkách. Občas dobu dodání zkracujeme / prodlužujeme na základě aktuální vytíženosti. :-)

TIP: Vytvořte a uhraďte objednávku s dostatečným předstihem (klidně 3 měsíce před termínem porodu). Už několikrát jsme narychlo došívali výbavičku pro miminko narozené o pár týdnů dříve. Ne vždy je ale v našich možnostech nějakou objednávku upředsnotnit, je tedy dobré počítat s různými situacemi a mít časovou rezervu. :-)

 

To je pro mě moc dlouho. Máte k dispozici i nějaké výrobky skladem?

Ano! Najdete je zde. :-) Skladové zásoby odesíláme druhý pracovní den po přijetí platby a navíc skladovky většinou máme s nějakou tou slevičkou. 

 

Posíláte zboží na SK?

Pošleme kamkoliv v rámci EU. Slovensko lze jako zemi doručení vybrat v košíku při vyplňování kontaktních údajů. Pro objednávky do dalších zemí využijte náš zahraniční e-shop byluci.eu. :-)

 

Posíláte na dobírku?

Kompletní platba na dobírku u nás není možná. Vzhledem k tomu, že naše výroba je především zakázková, platba na dobírku je pro nás velký risk.

Zvolili jsme však kompromis a zavedli jsme tzv. rozdělenou platbu, kdy polovinu objednávky uhradíte předem a polovinu na dobírku. :-) Tato možnost je volitelná, můžete samozřejmě zvolit i kompletní platbu předem. 

 

Jak mohu objednat?

Všechny naše produkty, ať už ty šité na míru nebo skladové zásoby, můžete objednat na našem e-shopu. Výrobky na míru si můžete nakonfigurovat podle svých vlastních představ. Pokud si s konfigurátorem nevíte rady, podívejte se na náš videonávod (viz níže) nebo si přečtěte manuál k objednávání. V případě potřeby nám můžete napsat, rádi vám poradíme. :-)

 

Jestliže vám nevyhovují parametry našich výrobků, které lze přes e-shop objednat, kontaktujte nás na FacebookuInstagramu, e-mailu info@byluci.cz, přes rychlou poptávku nebo na telefonním čísle +420 739 271 555. Pokusíme se vám vyjít vstříc a výrobky upravit k vaší spokojenosti. :-) Změna rozměrů nebo úprava finálního vzhledu většinou závisí na našich aktuálních kapacitách. Počítejte také prosím s individuálním naceněním. :-)

 

Co znamená Materiál a Materiál 2?

Názvy ikonek pro výběr materiálu vám říkají, zda je nebo není nutné při výběru látek dbát na jejich pořadí. V případě, že to nutné je, je konfigurátor výrobku pojmenován např. "Vnitřní" a "Vnější" (rychlozavinovačka), "Tělo" a "Kapsy" (kapsář) apod. U produktů, u kterých není třeba pořadí látek rozlišovat (hnízdečko – je oboustranné, copánkový mantinel, dečky...), je konfigurátor pojmenován "Materiál" a "Materiál 2".

 

Jak výrobky prát?

Ideálně ručně na 30°C a nechat volně uschnout. Vyhněte se sušičce, bělidlům, optickým rozjasňovačům. 

Podrobnosti najdete zde. :-)

 

Sloučíte mi objednávky? Mohu ve své objednávce něco měnit?

Ne. Z technických důvodů toto bohužel neumožňujeme. Snažíme se tak po několika nepříjemných zkušenostech předcházet zasílání nekompletních balíků apod. Před odesláním objednávky si tedy prosím pečlivě vše zkontrolujte a promyslete si, zda opravdu objednávate vše potřebné - po odeslání objednávky již v objednávce nelze měnit látky, produkty, ani množství. Jakmile obdržíte e-mail, že vaše objednávka byla vyřízena, nelze již měnit ani dodací údaje - změnu dodacích údajů je pak nutné dohodnout přímo s dopravcem.

 

Jak vybrat nejlepší látku? Jaké je složení a kvalita látek? Jaké jsou výhody jednotlivých materiálů? 

Informace o jednotlivých typech materiálů jsme se pokusili shrnout tomto článku. :-)

Výběr vhodného materiálu závisí na mnoha ohledech, zdaleka ne jenom na tom, zda se vám zvolený vzor líbí, ale také na tom, na jaký výrobek látku vybíráte, zda budete výrobek používat v zimě nebo v horkých měsících, zda kvůli kožním problémům potřebujete čistě přírodní materiál... Nelze tedy všeobecně shrnout, který materiál je nejvhodnější právě pro vás. :-)

 

Obdržel/a jsem balíček, ale výrobky jsou špatně ušité nebo něco chybí. Co mám dělat?

Kontaktujte nás prosím. Detailní pokyny a informace o reklamacích najdete zde, ale ve zkratce je pro nás nejjednodušší a nejrychlejší tento postup:

Napište nám prosím e-mail na info@byluci.cz.

Do předmětu vložte např. „Reklamace obj. č. 0000“.

V samotném textu nám popište, co bylo s vaší objednávkou špatně (nezapomeňte také zmínit, prostřednictvím jakého kanálu jste objednávku uzavíral/a, a v případě sociálních sítí uveďte také svoje aktuální uživatelské jméno, abychom si mohli naši konverzaci pročíst).

Do přílohy vložte fotky vadných výrobků a také vyplněný formulář.

Pokud všechny tyto informace uvedete, budeme schopni hned reagovat s návrhem řešení. :-) Děkujeme, že se i vy snažíte proces zjednodušit a urychlit!

 

Obdržel/a jsem balíček, je s ním vše v pořádku, ale nákup jsem si rozmyslel/a. Mohu výrobky vrátit?

Na zakázkovou výrobu se ze zákona nevztahuje nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Pokud jste si tedy pořídili výrobky s označením "produkt na míru", bohužel vás zklameme, ale vrátit je nelze. 

Pokud jste si ovšem koupili výrobky označené "ihned k odběru" z našich skladových zásob, právo na odstoupení od smlouvy vám zůstává. V takovém případě nám prosím na e-mail zašlete vyplněný formulář s oznámením o odstoupení od smlouvy. Detaily o postupu a zmíněný formulář najdete zde.

 

Obdržel/a jsem balíček a rád/a bych vyjádřil/a svůj názor na vaše služby. Kde vám můžu zanechat hodnocení? :-)

Předem děkujeme za vaši ochotu věnovat váš čas hodnocení naší dílny! Ať už bude negativní nebo pozitivní, je pro nás velmi důležité vaše názory číst. A pozitivní hodnocení se čte fakt moc hezky. :-)

 

Pokud si přejete podělit se o svůj názor s ostatními, můžete k tomu využít následující kanály:

zákaznické dotazníky na našem webu – tyto dotazníky uvidíme pouze my u nás v dílně; občas použijeme pozitivní hodnocení z těchto dotazníků v rámci příspěvků na našich sítích, ale nezveřejňujeme k nim jména ani žádné citlivé údaje; ale pozor, tyto dotazníky NESLOUŽÍ k vyřizování reklamací :-)

hodnocení na Facebooku 

zprávy na Facebooku, Instagramu, nebo na e-mailu info@byluci.cz - i přes soukromé zprávy s námi můžete sdílet své dojmy; stejně jako u dotazníků, také hodnocení ze zpráv občas publikujeme veřejně (bez osobních údajů)

 náš profil na webu chranenedilnyozp.cz – hodnocení můžete zanechat tady

 

Chybí vám zde nějaká podstatná informace? Dejte nám vědět! Kontaktovat nás můžete na FacebookuInstagramu, e-mailu info@byluci.cz, přes rychlou poptávku, na telefonním čísle +420 739 271 555 nebo přes tzv. rychlý chat (okénko vpravo dole; pokud nám zanecháte kontaktní e-mail, můžete psát, i když jsme offline).

 

Rychlý rozcestník užitečných odkazů:

Manuál k objednávání

Videonávod pro objednávání

Vzorník

Informace o dopravě a platbě

Expresní dodání 

Jak prát naše výrobky

Jakou vybrat látku

Reklamace a vrácení zboží

Vyprání látek před ušitím – nadstandardní služba 

Rozdělená platba 

 

Naposledy aktualizováno 30. 3. 2021