KošíkKošík je prázdný
Lupa

Reklamace a vrácení zboží - jak na to?

Reklamace a vrácení zboží - jak na to?

Bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku?

Ačkoliv se snažíme dělat vše pro to, abyste byli s našimi službami plně spokojení, občas se může stát, že se překoukneme, do balíku zapomeneme něco přibalit, nebo popleteme podobu výrobku.
Pokud bylo s vaší objednávkou cokoliv v nepořádku, neváhejte se na nás prosím obrátit. I pokud vám například záměna barev ve výsledku nevadí, potřebujeme vědět, že se nám něco nepovedlo, abychom věděli, na jaké chyby se více zaměřit.

Reklamace a potíže s vámi VŽDY bude řešit člověk (nejvíce si s našimi zákazníky povídá Míša, v její nepřítomnosti se vám pak věnuje Luci, případně já, Verča. :-) ), nikoliv robot prostřednictvím automatických e-mailů. Nemusíte se tedy obávat, že řešení reklamace bude běh na dlouhou trať. Většinou se navíc snažíme odpovídat nejpozději druhý pracovní den od přijetí e-mailu, takže pokud budete moci být podobně aktivní, budeme mít vyřešeno raz dva.


Jak můžu postupovat, když je s mojí objednávkou něco špatně?
Ze všeho nejdříve nám prosím napište e-mail na adresu info@byluci.cz. V tomto e-mailu nezapomeňte uvést číslo své objednávky a detailní popis problému. Můžete nám také ihned napsat, jaké řešení reklamace byste si představoval/a, a pokud připojíte také fotky vadných výrobků, bude celý proces vyřešený zase o něco rychleji. :-) 

Prosíme, nepište nám žádosti o uplatnění reklamace na sociální sítě, přes rychlou poptávku nebo prostřednictvím dotazníků. Vždy vás stejně přesměrujeme na e-mailovou adresu. Dotazníky zde na e-shopu navíc neslouží k uplatňování reklamací, ale pouze jako prostředek k poskytnutí zpětné vazby a nekontrolujeme je příliš často. 

 

Jaké mohu očekávat návrhy řešení?
Toto je velmi indivduální. Většinou ale podle citu nabízíme tyto varianty:

 

1. Dodatečnou slevu na výrobku.
Toto řešení je ideální například ve chvíli, kdy již nemůžete nebo nechcete čekat na úpravu výrobku, protože narození miminka očekáváte každou chvíli a nemáte jinou erární výbavičku.

2. Výměnu nebo přešití výrobku. 
Asi nejčastěji uplatňovaný způsob řešení určený pro případy, kdy jsme Vám například prohodili látky na výrobcích, poslali jsme Vám výrobek s kazovou látkou nebo jsme si nevšimli potrhané nitě...

3. Doposlání chybějícího výrobku.
Řešení pro případy, kdy nám z balíku něco uteklo. :-) 

4. Unikátní slevový kód pro Váš další nákup. 
Pokud jste objevili nějakou chybku, ale i přesto jste s našimi službami spokojeni a rádi byste si u nás opět objednali, rádi vám vytvoříme váš unikatní slevový kód pro příští objednávku v oboustranně přiměřené výši.

Pokud je to možné, vždy se snažíme vyjít vám vstříc tak, abychom reklamaci vyřešili k vaší spokojenosti a omezili vzniklé komplikace na minimum. Proto pokud máte jiný návrh, rádi si ho vyslechneme. Jestliže ho shledáme přiměřeným situaci, přizpůsobíme se vašemu přání.

 

V jakých případech zamítáte reklamaci?
Mnoho jich není.

Například ve chvíli, kdy si vy sami zadáte do objednávky něco špatně (překliknete se, zvolíte špatný počet kusů...) a my vám dodáme vše vyhotovené přesně podle objednávky. V tuto chvíli není chyba na naší straně, protože objednávku jsme vyhotovili dle zadání (i když bohužel ne podle vašeho přání). Jelikož po vytvoření objednávky vždy obdržíte potvrzení objednávky na e-mail s detailním přehledem objednaných výrobků (vč. poznámek), kde si můžete správnost objednávky zkontrolovat a v případě potřeby nás kontaktovat, nebereme na pozdější stížnosti zřetel.

 

Jak při reklamaci postupujete?
Především se snažíme zjistit od vás detailní informace o vzniklém problému. Jakmile máme dostatek informací, rozhodneme o tom, zda je vaše reklamace oprávněná, či nikoliv, o čemž vás samozřejmě informujeme.
Pokud vaše reklamace je oprávněná, dohodneme se s vámi na vhodném řešení a na doručení balíku k nám, případně na vrácení peněz. 
Jakmile balík obdržíme, pustíme se do potřebných úprav. Opravy a přešívání zbytečně neodkládáme, považujeme za svou povinnost vyřešit problémy co nejrychleji je to možné, a ne až na poslední chvíli, kdy už překračujeme meze zákona. 
Poté, co vše doladíme podle vašeho přání, vám odešleme balík zpět.
 

A co když nechci nic reklamovat, ale pouze zboží vrátit?

Odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení můžete pouze v případě, že jste si od nás pořídili výrobky ihned k odběru, které nebyly používáné. Pokud tyto podmínky splňujete, informujte nás prosím o svém úmyslu o odstoupení od smlouvy nejprve e-mailem, abychom věděli, že od vás můžeme očekávat balík. Nezapomeňe připsat číslo vaší objednávky. Do e-mailu nám prosím také napište číslo účtu, na které vám můžeme platbu vrátit.

Jestliže jste si u nás objednali výrobky šité na zakázku, odstoupení od smlouvy není možné, a tudíž vám můžeme poradit pouze zkusit prodat nevyhovující výbavičku někomu dalšímu. 

 

Pokud máte jakékoliv další dotazy, můžete se na nás obrátit prostřednictvím e-mailu info@byluci.cz, FacebookuInstagramu, přes rychlou poptávku nebo na telefonním čísle +420 739 271 555.

 

Za tým Luci, Veronika