Reklamace a vrácení zboží
Bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku?
Ačkoliv se snažíme dělat vše pro to, abyste byli s našimi službami plně spokojení, občas se může stát, že se překoukneme, do balíku zapomeneme něco přibalit, nebo popleteme podobu výrobku.
Pokud bylo s vaší objednávkou cokoliv v nepořádku, neváhejte se na nás prosím obrátit. I pokud vám například záměna barev ve výsledku nevadí, potřebujeme vědět, že se nám něco nepovedlo, abychom věděli, na jaké chyby se více zaměřit.
Reklamace a potíže s vámi VŽDY bude řešit člověk (nejvíce si s našimi zákazníky povídá Míša, v její nepřítomnosti se vám pak věnuje Luci, případně já, Verča. :-) ), nikoliv robot prostřednictvím automatických e-mailů. Nemusíte se tedy obávat, že řešení reklamace bude běh na dlouhou trať. Většinou se navíc snažíme odpovídat nejpozději druhý pracovní den od přijetí e-mailu, takže pokud budete moci být podobně aktivní, budeme mít vyřešeno raz dva.
Jak můžu postupovat, když je s mojí objednávkou něco špatně?
Ze všeho nejdříve nám prosím napište e-mail na adresu info@byluci.cz. Do e-mailu prosím vložte vyplněný tento formulář. Připojte prosím také detailní fotky vadných výrobků, abychom mohli reklamaci co nejlépe posoudit. Prosím, pokud je to možné, neodesílejte balík k nám bez předchozí domluvy. V mnoha případech to vůbec není nutné a reklamaci lze vyřídit i bez toho.
Prosíme, nepište nám žádosti o uplatnění reklamace na sociální sítě, přes rychlou poptávku nebo prostřednictvím dotazníků. Vždy vás stejně přesměrujeme na e-mailovou adresu. Dotazníky zde na e-shopu navíc neslouží k uplatňování reklamací, ale pouze jako prostředek k poskytnutí zpětné vazby a nekontrolujeme je příliš často.
Jaké mohu očekávat návrhy řešení?
Toto je velmi indivduální. Většinou ale podle citu nabízíme tyto varianty:
1. Dodatečnou slevu na výrobku.
Toto řešení je ideální například ve chvíli, kdy již nemůžete nebo nechcete čekat na úpravu výrobku, protože narození miminka očekáváte každou chvíli a nemáte jinou erární výbavičku.
2. Výměnu nebo přešití výrobku.
Asi nejčastěji uplatňovaný způsob řešení určený pro případy, kdy jsme Vám například prohodili látky na výrobcích, poslali jsme Vám výrobek s kazovou látkou nebo jsme si nevšimli potrhané nitě...
3. Doposlání chybějícího výrobku.
Řešení pro případy, kdy nám z balíku něco uteklo. :-)
4. Unikátní slevový kód pro Váš další nákup.
Pokud jste objevili nějakou chybku, ale i přesto jste s našimi službami spokojeni a rádi byste si u nás opět objednali, rádi vám vytvoříme váš unikatní slevový kód pro příští objednávku v oboustranně přiměřené výši.
Pokud je to možné, vždy se snažíme vyjít vám vstříc tak, abychom reklamaci vyřešili k vaší spokojenosti a omezili vzniklé komplikace na minimum. Proto pokud máte jiný návrh, rádi si ho vyslechneme. Jestliže ho shledáme přiměřeným situaci, přizpůsobíme se vašemu přání.
V jakých případech zamítáte reklamaci?
Mnoho jich není.
Například ve chvíli, kdy si vy sami zadáte do objednávky něco špatně (překliknete se, zvolíte špatný počet kusů...) a my vám dodáme vše vyhotovené přesně podle objednávky. V tuto chvíli není chyba na naší straně, protože objednávku jsme vyhotovili dle zadání (i když bohužel ne podle vašeho přání). Jelikož po vytvoření objednávky vždy obdržíte potvrzení objednávky na e-mail s detailním přehledem objednaných výrobků (vč. poznámek), kde si můžete správnost objednávky zkontrolovat a v případě potřeby nás kontaktovat, nebereme na pozdější stížnosti zřetel.
Jak při reklamaci postupujete?
• Především se snažíme zjistit od vás detailní informace o vzniklém problému. Jakmile máme dostatek informací, rozhodneme o tom, zda je vaše reklamace oprávněná, či nikoliv, a o výsledku vás samozřejmě informujeme.
• Pokud vaše reklamace je oprávněná:
1. Dohodneme se s vámi na vhodném řešení a na doručení balíku k nám, případně na vrácení peněz.
2. Pro balík s vadnými výrobky k vám zdarma zašleme kurýra DPD po předchozí domluvě termínu. Zdarma je pouze jeden pokus o vyzvednutí. Jestli-že vám tato varianta nevyhovuje, můžete k nám balík zaslat cestou, jakou si sami zvolíte, v takovém případě však neproplácíme poštovné.
3. Jakmile balík obdržíme, pustíme se do potřebných úprav. Opravy a přešívání zbytečně neodkládáme, považujeme za svou povinnost vyřešit problémy co nejrychleji je to možné, a ne až na poslední chvíli ve lhůtě, kterou nám ukládá zákon.
4. Poté, co vše doladíme podle vašeho přání, vám odešleme balík zpět.
A co když nechci nic reklamovat, ale pouze zboží vrátit?
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu bohužel u zakázkové výroby není možné.
Odstoupit od smlouvy do 14 dnů od doručení můžete pouze v případě, že jste si od nás pořídili výrobky ihned k odběru, které nebyly používané. Pokud tyto podmínky splňujete, informujte nás prosím o svém úmyslu o odstoupení od smlouvy nejprve e-mailem na adresu info@byluci.cz, abychom věděli, že od vás můžeme očekávat balík, a to prostřednictvím tohoto vyplněného formuláře (samotné zaslání balíku na naši adresu bez vyplněného formuláře není považováno za odstoupení od smlouvy).
Při odstoupení od smlouvy nevracíme částku za poštovné.
Pokud máte jakékoliv další dotazy, můžete se na nás obrátit prostřednictvím e-mailu info@byluci.cz, Facebooku, Instagramu, přes rychlou poptávku nebo na telefonním čísle +420 739 271 555.
Za tým Luci, Veronika