KošíkKošík je prázdný
Lupa

Blog

Negativní recenze, taky recenze...

Negativní recenze, taky recenze...

Krásné ráno, naši milí zákazníci.

Dnes bych se s vámi chtěla v tomto článku podělit o své pocity, které ve mně vyvolala negativní recenze od naší zákaznice.

Ráno jsem přišla do kanceláře vymrzlá na kost, konečně už i k nám dorazila zima. Zapnu počítač a mezitím si uvařím na zahřátí čaj. Kouknu z okna, kde poletují vločky a z rádia slyším vánoční písničku. Je to tady, pomyslím si. Ten krásný vánoční čas.

Přečtu si první e-mail od zákaznice, která nám v jeho závěru už přeje klidné a pohodové svátky a úspěšný nový rok. Říkám si, čím to tak je, že jsou během tohoto vánočního času lidé milejší :-) A pak otevřu další e-mail a vrátím se zpět do reality.

Čtu kopii veřejné recenze na náš e-shop s látkami, která je téměř celá negativní. Nejsem ale až tak zaskočena, protože ihned vím, která zákaznice ji napsala a vím, v čem byl problém. Přesto se mě velice dotýká, protože nejvíce negativně je...

AKCE: K dvoudílnému fusaku na míru rukávník zdarma

AKCE: K dvoudílnému fusaku na míru rukávník zdarma

Objednejte u nás do konce prosince dvoudílný fusak na míru, napište do poznámky žádost o dárek a získejte rukávník na kočárek ZDARMA!

Podmínky akce:
-akce platí do 31.12. 2019
-akce se vztahuje pouze na produkty na míru
-akce se nevztahuje na produkty ihned k odběru
-akce se nevztahuje na kombinaci s jinou akcí nebo při uplatnění slevového kódu
-akce platí pouze pro objednávky zadané na e-shopu www.byluci.cz u kterých je výslovně uveden požadavek na dárek
-akci nelze uplatnit při objednávání přes rychlou poptávku, e-mail a na sociálních sítích

 

(Rukávník NEVKLÁDEJTE do košíku, napište nám o něj do poznámky u dvoudílného fusaku. :-) My Vaši poznámku zaevidujeme a o rukávník už se postáráme.)

 

Zpět na hlavní stránku.

 

 

Kvalita vs. kvantita

Kvalita vs. kvantita

Drazí zákazníci,

rok 2019 už se každou chvíli přehoupne v rok 2020. Utekl jako voda, ale i tak naše firma stihla projít několika změnami, svým osobitým vývojem a v souvislosti s poptávkou zákazníků také dlouhodobým přemýšlením o tom, jakým směrem se vydáme v příštím roce...

V tomto roce u nás probíhala snaha růst a růst za každou cenu, snažili jsme se uspokojit poptávky a potřeby co nejvíce zákazníků jsme mohli zvládnout, obzvlášť v létě jsme se Vám snažili nabízet rozmanité akce, aby si každý z vás přišel na své. Neustále jsme přemýšleli, jak zachovat co nejpříznivější ceny, abychom mohli šít pro většinu zájemců a zároveň zachovat kvalitu. Nakonec jsme ale zjistili, že to nefunguje. Z některých zpráv vyplývá, že ani padesátiprocentní slevy na skladovky, ani sleva dvacet jedna procent na zakázkové šití některým zákazníkům nestačí. Skoro jakoby očekávali, že s každou další akcí budeme slevy ještě...

1 2 3 ...13 »