KošíkKošík je prázdný
Lupa

Blog

Reklamace a vrácení zboží - jak na to?

Reklamace a vrácení zboží - jak na to?

Bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku?

Ačkoliv se snažíme dělat vše pro to, abyste byli s našimi službami plně spokojení, občas se může stát, že se překoukneme, do balíku zapomeneme něco přibalit, nebo popleteme podobu výrobku.
Pokud bylo s vaší objednávkou cokoliv v nepořádku, neváhejte se na nás prosím obrátit. I pokud vám například záměna barev ve výsledku nevadí, potřebujeme vědět, že se nám něco nepovedlo, abychom věděli, na jaké chyby se více zaměřit.

Reklamace a potíže s vámi VŽDY bude řešit člověk (nejvíce si s našimi zákazníky povídá Míša, v její nepřítomnosti se vám pak věnuje Luci, případně já, Verča. :-) ), nikoliv robot prostřednictvím automatických e-mailů. Nemusíte se tedy obávat, že řešení reklamace bude běh na dlouhou trať. Většinou se navíc snažíme odpovídat nejpozději druhý pracovní den od přijetí e-mailu, takže pokud budete moci být podobně aktivní, budeme mít vyřešeno raz...

Spouštíme e-shop s rouškami!

Spouštíme e-shop s rouškami!

Roušky jsou aktuálně hned po koronaviru asi nejpoužívanějším slovem a také nejpoužívanějším kouskem našich šatníků. 

Do jejich šití jsme se v polovině března pustili i my v reakci na jejich akutní nedostatek. Nedovedete si představit, jaký chaos tu panoval. :-D Telefon bzučel tak často, že jsme nakonec museli nastavit automatickou SMS, abychom se stihli aspoň nadechnout, zpráv na sociálních sítích tolik, kolik neobdržíme za celý rok, denně 12 hodin v práci, objíždění půl republiky při shánění šňůrek, objíždění pošt v okolí při shánění obálek, shánění kilometrů látek a každé pomocné ruky, kde se jen dalo, šití, šití, šití, šití, šití... A tisíce roušek pod rukama. Druhý týden už se situace naštěstí trochu zlepšila, třetí týden jsme již byli schopni pustit se do došívání výbaviček objednaných už v únoru. A teď už se situace dokonce uklidnila natolik, že jsme byli schopni spustit nový e-shop určený...

Doobjednávky a slučování balíků-proč vám je odmítáme?

Doobjednávky a slučování balíků-proč vám je odmítáme?

Před nedávnem jsme vám v našem článku popsali proces výroby vašich zakázek. Abych vás uvedla do obrazu, ve zkratce to zopakuji. :-)

Druhý den poté, co k nám dorazí vaše objednávka, naše Andrea vytiskne její papírovou podobu a čeká, až nám za vaši objednávku dorazí platba. Jakmile se tak stane, pošle papírovou podobu objednávky do výroby-tedy v prvním kroku na náš externí sklad, kde holky nastříhají potřebné látky. Látky poté odcházejí zpět na dílnu, kde už prochází pod rukama přípravářkám, švadlenkám a plničkám-vzniká z nich hotový výrobek. Hotový výrobek pak převezeme zpět na sklad, kde ho zabalíme a předáme dopravci. Sumasumárum, vaše objednávka projde pod rukama téměř 20 lidem.

Velmi často nám píšete zprávy, ve kterých nás žádáte, zda bychom vám mohli do balíku ještě něco přihodit. A velmi často nám takto píšete třeba až okolo 3. týdne od chvíle, kdy vaše objednávka byla zadána do výroby. Také se...

Prostřihy do sportovního kočárku

Prostřihy do sportovního kočárku

Krásný podzimní den, vážené zákaznice.

Zima se k nám pomalu ale jistě blíží a s jejím příchodem se nám zvyšuje zájem o zimní fusaky (za což vám děkujeme). Je pochopitelné, že chcete mít své miminko v teplíčku i v mrazivém ránu, když si vyjdete jen tak na procházku nebo zamíříte na nákup.

Nabídku fusaků jsme nedávno rozšířili o dvoudílní fusak, čímž jsme reagovali na vaše dotazy a návrhy ohledně fusaku se zipem - co bychom pro vaši maximální spokojenost neudělali. ;-) Takže nyní máme ve stálé nabídce kromě nového dvoudílného fusaku také oblíbený fusak do vajíčka, klasický zimní fusak a rychlofusak a taktéž podložku s dekou do sportovního kočárku.

U zimního fusaku, dvoudílného zimního fusaku a rychlofusaku vám za drobný příplatek nabízíme možnost vytvořit prostřihy do sportovních kočárků. Do fusaku do vajíčka a podložky s dekou do sportovního kočárku prostřihy děláme automaticky bez...

Proč šijeme bílou nití?

Proč šijeme bílou nití?

Vážení zákazníci...

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.  Jsme ale pouze lidé a není v našich silách vyhovět vám všem.

Bohužel se nám množí stížnosti na to, že k šití používáme výhradně bílou nit. Ráda bych vám vysvětlila, proč tomu tak je.

Naše firma zaměstnává švadleny, které šijí přímo v naší dílně, ale zaměstnává také švadleny externí, tedy švadlenky, které šijí například z domu. Každá z nich dostává přidělené úkoly. Snažíme se zajistit co nejefektivnější výrobu a to především pomocí  vhodného rozdělování úkolů. Švadlenky tedy dostávají práci tak, aby bylo možné věnovat se pouze několika druhům výrobků. Tedy šije například pouze hnízdečka, rukávníky a rychlozavinovačky. Nebo se jeden den věnuje pouze polštářkovým mantinelům a další den se věnuje mantinelům zvířátkovým. Tento systém jejich práci urychluje. Funguje to tedy tak, že vaše objednávka je rozdělena mezi...

1 2 3 ...4 »